Διακρίσεις - Συμμετοχές σε Διαγωνισμούς 2020-2021

Ενδοσχολικός Διαγωνισμός Φιλαναγνωσίας

Στις 22 Απριλίου 2021 ολοκληρώθηκε ο Διαγωνισμός Φιλαναγνωσίας που είχε προκηρύξει η Επιτροπή Βιβλιοθήκης στις 23 Νοεμβρίου 2020. Πολλοί μαθητές μας «ταξίδεψαν» στον συναρπαστικό και μαγευτικό κόσμο του βιβλίου διευρύνοντας τους ορίζοντες της γνώσης, της φαντασίας, της δημιουργικότητας και της κριτικής σκέψης. Η Επιτροπή Βιβλιοθήκης βράβευσε δύο μαθήτριες, της Β΄ και Γ΄ τάξης.

Αντρεάνα Κουκουμά, Β6: Α΄ Βραβείο: 50 ευρώ για αγορά βιβλίων
Ευαγγελία Χαψή, Γ4: Β΄ Βραβείο: 30 ευρώ για αγορά βιβλίων

Το ποσό αυτό δόθηκε από το Ταμείο του Κεντρικού Μαθητικού Συμβουλίου (Κ.Μ.Σ.).

Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά που έλαβαν μέρος στον Διαγωνισμό!

Παγκύπρια Ολυμπιάδα Βιολογίας Θεόφραστος

Το Σχολείο μας λαμβάνοντας μέρος στην Παγκύπρια Ολυμπιάδα Βιολογίας Θεόφραστος, διακρίθηκε με τους πιο κάτω μαθητές:

Χαραλάμπους Κωνσταντίνος, Γ΄3, Χρυσό
Παναγιώτου Κωνσταντίνος, Α΄4, Αργυρό
Λιναρδάκης Νικόλας, Α΄4, Χάλκινο
Πολυκλείτου Λάουρα, Α΄4, Χάλκινο
Καρατζιά Σοφία, Α΄4, Έπαινο

Διαγωνισμός Μαθηματικών KANGAROU

Στον Διαγωνισμό Μαθηματικών KANGAROU ο μαθητής Παναγιώτου Κωνσταντίνος, Α΄4, διακρίθηκε με Χάλκινο μετάλλιο.

Α΄ Παγκύπριος Διαγωνισμός Ιστορίας Γυμνασίων

Το Περιφερειακό Γυμνάσιο Πέρα Χωρίου και Νήσου έλαβε μέρος στον Α’ Παγκύπριο Διαγωνισμό Ιστορίας Γυμνασίων που προκήρυξε το Υπουργείο Παιδείας, Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας. Στον εν λόγω Διαγωνισμό, που πραγματοποιήθηκε σε δύο φάσεις το Σχολείο έλαβε μέρος με ομάδα μαθητών και διακρίθηκε.

Ο Διαγωνισμός έγινε σε δύο φάσεις. Στην πρώτη φάση πραγματοποιήθηκαν οι Επαρχιακοί Διαγωνισμοί και στη δεύτερη ο Τελικός Παγκύπριος Διαγωνισμός.

Τα παιδιά προετοιμάστηκαν για τον Διαγωνισμό με ιδιαίτερο ζήλο, αφιερώνοντας αρκετό από τον ελεύθερο τους χρόνο. Διαγωνίστηκαν με μαθητές από άλλα γυμνάσια της Λευκωσίας, δημόσια και ιδιωτικά, αποσπώντας συνολικά τέσσερις διακρίσεις:

Πρώτο Ατομικό Βραβείο, Α Γυμνασίου: Παναγιώτου Κωνσταντίνος, Α4
Δεύτερο Ατομικό Βραβείο, Γ Γυμνασίου: Χαραλάμπους Κωνσταντίνος, Γ3
Δεύτερο Ομαδικό Βραβείο, Β Γυμνασίου: Μακρυνικόλα Άντρεα Β1, Παπακυριακού Μαρία Σταυριανή Β1, Παουλλής Φίλιππος Β7
Τρίτο Ομαδικό Βραβείο, Γ Γυμνασίου: Αγαπίου Δέσποινα Γ2, Ξενοφώντος Μικαέλα Γ3, Χαραλάμπους Κωνσταντίνος Γ3

Θερμά συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά!

Συμμετοχή στο Διαδικτυακό Φεστιβάλ Επιστήμης 2021

Το σχολείο μας συμμετείχε με το project "Edison έχεις ταλέντο" στο διαδικτυακό Φεστιβάλ Επιστήμης 2021 "Virtual sCYence Fair 2021" που διοργάνωσε το Ινστιτούτο Κύπρου και το οποίο πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά στις 19-20 Απριλίου 2021. Στην εργασία αυτή, μια ομάδα μαθητριών έμαθε  πως να  προγραμματίζει το ρομπότ Edison για να εκτελέσει ένα τραγούδι, χρησιμοποιώντας το διαδικτυακό προγραμματιστικό περιβάλλον https://www.edscratchapp.com. Στη συνέχεια χρησιμοποίησαν τους αισθητήρες υπέρυθρης ακτινοβολίας (IR) που διαθέτει το ρομπότ έτσι ώστε να συντονίσουν πολλά ρομπότ Edison να εκτελέσουν μαζί έναν κανόνα.

Η ομάδα μαθητριών που εργάστηκε στο project αυτό ήταν: Κουκουμά Αντρεάνα, Πατσαλίδου Μαριλένα, Χρυσάνθου Θεοφανώ από το Β΄6.

 

Διακρίσεις - Συμμετοχές σε Διαγωνισμούς 2019-2020

Χρυσή Διάκριση στον Διαγωνισμό «Έρευνα από Μαθητές 2020» του Πανεπιστημίου Λευκωσίας

Το Σχολείο μας συμμετείχε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στον διαγωνισμό «Έρευνα από μαθητές 2020» που διοργανώνει κάθε χρόνο το Πανεπιστήμιο Λευκωσίας. Στον φετινό διαγωνισμό έλαβαν μέρος οι μαθήτριες Αννίβα Αρετή, Αννίβα Κυριακή, Ζορπά Μαργαρίτα, Μιχαήλ Σοφία και Σωτηριάδου Πολυξένη, του τμήματος Γ3, υπό την καθοδήγηση της φιλολόγου Χρυστάλλας Χατζηκυριάκου-Μιχαήλ Η ερευνητική ομάδα τιμήθηκε με βραβείο στην κατηγορία ΧΡΥΣΟ για την ερευνητική εργασία «Η περιβαλλοντική συνείδηση των εφήβων».

Χρυσή Διάκριση στον Διαγωνισμό Έρευνα από Μαθητές 2020

Πρώτο βραβείο στον 9ο Παγκύπριο Διαγωνισμό Εικαστικών Τεχνών

Το σχολείο μας συμμετείχε για ακόμη μια χρονιά στον 9ο Παγκύπριο Διαγωνισμό Εικαστικών Τεχνών Μέσης Εκπαίδευσης για τη σχολική χρονιά 2019-2020. Ο διαγωνισμός έχει ως στόχο να αναδείξει τον ρόλο που διαδραματίζουν οι Εικαστικές Τέχνες στη ζωή των ανθρώπων, καθώς επίσης και τη συμβολή τους στην ανάπτυξη της δημιουργικότητας, της αυτογνωσίας και της κριτικής σκέψης.

Στον διαγωνισμό λάβαμε μέρος με αρκετές ατομικές συμμετοχές και ένα μεγάλο συλλογικό έργο που έδωσε την ευκαιρία σε πολλούς μαθητές/τριες μας να εκφραστούν και να ζωγραφίσουν σε ατομικό επίπεδο αλλά και να συνεργαστούν.

Το έργο Η ΦΥΣΗ ΕΝΤΟΣ ΜΟΥ: ΦΥΣΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΕΝΤΟΣ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ που διαγωνίστηκε στην κατηγορία εγκατάσταση πήρε το πρώτο βραβείο. Επίσης δύο συμμετοχές μας στην κατηγορία animation και video art διακρίθηκαν αντίστοιχα.

Παρουσίαση των έργων

Bonsai - Χρίστος Ζερέν, Γ4

Δύο φιγούρες βρίσκονται αντιμέτωπες με τον ίδιο θησαυρό. Ένα μικρό αλλά πολύτιμο δενδράκι BONSAI, γεννά ερωτήματα και προβληματισμούς. Το δενδράκι παρουσιάζεται σαν ένα ιδιαίτερο έκθεμα σε περίοπτη θέση σε εκθεσιακό χώρο. Τελικά τα πάντα ξεκινούν από το μυαλό. Πώς νοιώθεις, πώς σκέπτεσαι και πώς πράττεις…

Nature within - Βαλέρια Μαυρίκκου, Μαριλένα Χαραλάμπους, Γ7

Ντελικάτες, γραμμικές κινήσεις φυτών, φυλλωμάτων και λουλουδιών αναδύονται με ευαισθησία και μουσικότητα ακριβώς για να υπενθυμίσουν την τεράστια σημασία της φύσης την οποία κουβαλάμε αλλά συνάμα μας κουβαλά.

ΦΥΣΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ: Η ΦΥΣΗ ΕΝΤΟΣ ΜΟΥ



Δεκαέξι πάνελ, διπλής όψης, συνθέτουν την ιδέα μιας κινητής, υπαίθριας μαθητικής έκθεσης, με διαδραστικό χαρακτήρα όπου εικόνα και λόγος εναλλάσσονται σε παράλληλη θέαση.

Η επιλεγμένη θεματική περιοχή έχει ως κεντρικό άξονα το φυσικό περιβάλλον, αλλά πρωτίστως τη σχέση του ανθρώπου με τη φύση και πώς ό ίδιος την επηρεάζει. Ακόμα πέραν του φυσικού που μας περιβάλλει αναπτύχθηκε και η ιδέα της φύσης που κατοικά μέσα μας. Η φύση εντός μας επιλέγηκε σαν υποενότητα, σαν εικαστική ιδέα και αφόρμηση για δημιουργία και περαιτέρω ανάπτυξη.

Τα δεκαέξι εικαστικά πάνελ καλύπτουν ζητήματα που αφορούν το φυσικό περιβάλλον, καιρικά φαινόμενα και καιρικές ανακατατάξεις και καταστροφές, την περιβαλλοντική ρύπανση, την κλιματική αλλαγή, την ερημοποίηση, την ανακύκλωση, την τρύπα του όζοντος, εμπειρίες, συναισθήματα, προσωπικές πεποιθήσεις, βιώματα και προβληματισμούς, συμβάντα σε σχέση με το περιβάλλον όπως αυτά απορρέουν από την καθημερινότητά μας και καθρεφτίζουν το σύγχρονο τρόπο ζωής του 2020.

Σκοπός της έκθεσης είναι να ευαισθητοποιήσει τους μαθητές/τριες γύρω από θέματα που αφορούν το περιβάλλον, να τους προβληματίσει και τέλος να προκαλέσει τον θεατή να λάβει δράση σε σχέση με τα οικολογικά προβλήματα. Οι ποικίλες γραφές και σκέψεις στις πλευρές του μαυροπίνακα, πίσω από τα έργα, είναι και η δηλωμένη αρχή της διαμαρτυρίας για το τι συμβαίνει γύρω μας.

1ο Βραβείο στον Παγκύπριο Διαγωνισμό Παραγωγής Σύντομου Βίντεο για τη Δημιουργική και Ασφαλή Χρήση του Διαδικτύου - Σχολική Χρονιά 2019-2020

Το Σχολείο μας συμμετείχε στον Παγκύπριο Διαγωνισμό παραγωγής σύντομου βίντεο για τη δημιουργική και ασφαλή χρήση του διαδικτύου 2019-2020 με θέμα «Μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο» (“Together for a better internet”) με δύο ομαδικές παραγωγές. Η μία από τις δύο με τίτλο «Η Σταχτοπούτα αλλιώς…» επιλέγηκε για να λάβει μέρος στην τελική φάση του Διαγωνισμού.

Η τελική φάση του Διαγωνισμού πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή, 31 Ιανουαρίου, σε ημερίδα στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο. Στην ημερίδα οι μαθητές είχαν την ευκαιρία μέσα σε δέκα λεπτά να παρουσιάσουν τη συμμετοχή τους και να απαντήσουν σε ερωτήσεις της κριτικής επιτροπής. Τελικά το βίντεο «Η Σταχτοπούτα αλλιώς…» κατάφερε να πάρει το 1ο Παγκύπριο Βραβείο. Για τη δημιουργία του βίντεο συνεργάστηκαν οι μαθήτριες του Α’1 Άντρεα Μακρυνικόλα και Μαρία Σταυριανή Παπακυριακού και οι μαθητές του Α΄2 Έλλη Κυπριανού και Άρης Κουντούρης υπό την καθοδήγηση της καθηγήτριας Πληροφορικής Παντελίτσας Ζαμπά.

Συμμετοχή στον Διαγωνισμό MATHFACTOR CYPRUS

O μαθητής του σχολείου μας, Παπά Χρίστος Γ΄5, συμμετείχε στον διαγωνισμό MathFactor Cyprus. Ο Διαγωνισμός πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του 16ου Παγκύπριου Μαθητικού Συνεδρίου για τα Μαθηματικά, στις 8 Φεβρουαρίου στο ξενοδοχείο Constantinos The Great Beach Hotel στον Πρωταρά. Στον διαγωνισμό αυτό οι μαθητές καλούνται να επικοινωνήσουν τα Μαθηματικά μέσω μιας πρωτότυπης παρουσίασης διάρκειας 3 λεπτών, χρησιμοποιώντας το ταλέντο τους στην επικοινωνία. Ο Χρίστος παρουσίασε με ευχάριστο τρόπο πως τα ζογκλερικά κόλπα κρύβουν Μαθηματικά τα οποία αποκαλύπτεται πως ισχύουν εκεί που δεν το περιμένεις. Μέσω της παρουσίασης του εξήγησε με παραστατικό τρόπο, πως οι επιστήμονες εντοπίζοντας τα μοτίβα γνωστών κόλπων που εκτελούσαν οι ζογκλέρ, πρόσεξαν πως η κίνηση, η ταχύτητα των χεριών, ο χρόνος που βρίσκεται στον αέρα η μπάλα και το ύψος στο οποίο φτάνει είναι ανάλογα του πλήθους των μπάλων. Την προσπάθεια του Χρίστου επίβλεψε η Ελίνα Βασιλειάδου, καθηγήτρια Μαθηματικών του σχολείου μας. MATHFACTOR CYPRUS

Συμμετοχή στον Διαγωνισμό Δημιουργικής Γραφής στη μνήμη Μίμη Σουλιώτη, 2019-20 «110 χρόνια από τη γέννηση του Γ. Ρίτσου»

Πορεία προς τη λύτρωση

Κι έλεγα μέσα μου: δεν αρκεί να κρυβόμαστε, μήτε σαν κυνηγημένοι
να τρέχουμε,
μήτε το καταφύγιο και ο φόβος, – δεν αρκεί.
Ο άνθρωπος είναι ανώτερος απ’ τον κατατρεγμό του.
Κι έλεγα πάλι που ο άνθρωπος αρχίζει από την ανάγκη του για
επιβίωση
Κι όλο τραβάει πιο πέρα απ’ τη φυλακή του,
από φυλακή σε φυλακή, από λυτρωμό σε λυτρωμό,
απ’ τον λυτρωμό του ανθρώπου, στον λυτρωμό του κόσμου,
ώσπου να νιώσει, μπαίνοντας ίσα στο πέλαγος,
να σπάει το κύμα στα στήθια του,
ώσπου να αγκαλιάσει διάπλατα όλο τον έναστρο ουρανό. Έτσι
άφησα
σ’ έναν μαχαλά τη μαντίλα μου. Πήρα τα παιδιά μου. Και κατέβηκα στη θάλασσα.
Έτσι βρέθηκα σε τούτο το βαρκάκι που η πλώρη του
βλέπει ολόισα στο φεγγαρόφωτο – η ανοιχτή του πλώρη
είναι το ίδιο το φεγγαρόφωτο που θα το νιώσω λαμπερό, καθώς θα
με ανακρίνουνε,
(όπως κείνη τη νύχτα το κύμα) – θα το νιώσω καλοκαιριάτικο
αγέρι
να μου χαϊδεύει το χιλιοβασανισμένο κορμί, κι έτσι λίγο-λίγο
να διαχέεται το φεγγαρόφωτο και να ζεσταίνει τα στήθια μας. Γεια σας.

                                                                                      Διασκευή Αποχαιρετισμού, Γιάννης Ρίτσος
                                                                                      Αντωνιάδου Άντρεα, Γ΄7

Συμμετοχή στον Δ΄ Παγκύπριο Μαθητικό Διαγωνισμό Γυμνασίων στην Αρχαία Ελληνική Γλώσσα: «Τάδε ἔφη»

«ὡς οὐδὲν γλύκιον ἧς πατρίδος οὐδὲ τοκήων γίνεται»
«Τι πιο γλυκό στον κόσμο τίποτε δεν ξέρω από πατρίδα και από γονιούς»
(μετάφραση Καζαντζάκη-Κακριδή), Ομήρου Οδύσσεια, ραψ. ι', στίχος 34

Πρώτοι παιδαγωγοί των παιδιών είν’ οι γονείς
στέκονται πάντα εκεί αγέρωχοι, μοναδικοί
καθοδηγητές, υποστηρικτικοί, συμπαραστάτες γονείς
στο προσκέφαλο των παιδιών ακούραστοι φρουροί.

Το θεμέλιο ύπαρξης της οικογένειας, η μητέρα
το πιο όμορφο δώρο μας χαρίζει, τη ζωή
δίπλα μας απ’ την αρχή, στα εύκολα, στα δύσκολα
η αγάπη της άνευ όρων και μοναδική.

Στυλοβάτης δίπλα της βρίσκεται ο πατέρας
προστάτης, καθοδηγητής, πρεσβευτής της λογικής
της κόρης ίνδαλμα του γιου ήρωας
πηγή δύναμης και φως στον δρόμο της ζωής.

Είναι χρέος ιερό τους γονείς μας να τιμούμε
είναι χρέος ιερό την πατρίδα ν’ αγαπούμε
Πατρίδα, τόπος άγιος που γεννά και αναθρέφει
όπου γης είναι η πατρίς που η ψυχή προσμένει.

Πατρίδα μου γλυκιά κι υπέροχη
τόπος σεμνός με ιστορία προγόνων και αγίων
πατρίδα μου ένδοξη και αιματοβαμμένη,
τόπος σπαρμένος με αίμα ηρώων και μαρτύρων.
Ρούσου Ελένη-Ευαγγελία, Α΄5

Συμμετοχή στον διαγωνισμό: «Η ευημερία των μαθητών του γυμνασίου στη Φυσική Αγωγή»

Στο πλαίσιο του πιο πάνω διαγωνισμού που προκηρύσσει το Πανεπιστήμιο Λευκωσίας, πραγματοποιήθηκε στο Σχολείο μας μια έρευνα όσον αφορά τη συναισθηματική ευεξία των μαθητών στο σχολικό περιβάλλον και ειδικά στη Φυσική Αγωγή. Η έρευνα έγινε από τους/τις μαθητές/τριες Στεφανίδου Ροδοθέα Γ΄5, Παπακυριακού Μαρία, Μακρυνικόλα Άντρεα , Κωλέττη Βερόνικα Α΄1 και Δαβίδ Γιώργο Α΄3, με την εποπτεία του καθηγητή Φυσικής Αγωγής Μιχάλη Κουτσούλη.

Στόχος της έρευνας ήταν να εξετάσουμε τα επίπεδα χαράς των μαθητών στο σχολικό περιβάλλον, αλλά και στη Φυσική Αγωγή και τους παράγοντες οι οποίοι την επηρεάζουν αυξάνοντας ή μειώνοντας αυτά τα επίπεδα. Επιπλέον, η έρευνά μας συσχετίζει τη χαρά στο σχολείο με την σχέση των μαθητών με τους καθηγητές Φυσικής Αγωγής και τη σχέση των μαθητών με τους συμμαθητές τους.

Συλλέξαμε δεδομένα από 197 μαθητές και μαθήτριες του σχολείου μας μέσω ερωτηματολογίων και έγινε  στατιστική επεξεργασία. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι η πλειοψηφία των μαθητών είναι ευχαριστημένοι από το σχολείο, τους καθηγητές τους, αλλά το πιο σημαντικό είναι ευχαριστημένοι με τους συμμαθητές τους. Η Φυσική Αγωγή είναι το μάθημα που τους αρέσει πάρα πολύ στο σχολείο.

Διαγωνισμός Αρχιεπισκοπής - «Ο εκκλησιασμός ανάγκη ψυχής»

Το Σχολείο μας διακρίθηκε παίρνοντας 2ο βραβείο στον πιο πάνω διαγωνισμό στην κατηγορία πολυμέσα. Στον διαγωνισμό έλαβαν μέρος οι μαθητές/τριες Καλλή Ναταλία, Ματσουκαρίδη Άντρεα, Συρίμη Έλλη, Χατζηματθαίου Ευτυχία του Γ΄7 καθώς και ο Χρήστος Παρμάκκης του Β΄3 υπό την καθοδήγηση της κ. Εύης Νεοφύτου, Β.Δ., Φιλόλογου.

Ακολουθεί απόσπασμα από την εργασία των παιδιών:

Ένα νέο ξεκίνημα …

«…Μέσα στην εκκλησία – βρήκα ένα απάνεμο λιμάνι που με βοήθησε να βρω το φως, να ξεπεράσω τον εγωισμό μου, το πάθος μου για εκδίκηση. Μπόρεσα να ταπεινωθώ και να ζητήσω συγχώρεση. Μετά την εξομολόγηση, ήμουν πλέον έτοιμος για το μυστήριο της θείας ευχαριστίας. Τώρα πλέον αντιλαμβανόμουν τη σημασία της θείας μετάληψης και της ένωσης με τον Χριστό και με όλους τους πιστούς. Ένιωθα πραγματικά μέλος της εκκλησίας του Χριστού, ένιωθα ανάλαφρος και καθαρός. Ο θεός της αγάπης και της συγχώρεσης με δεχόταν κοντά του σαν ισότιμο μέλος της εκκλησίας του.

Περίμενα με υπομονή την κυριακάτικη Θεία Λειτοργία για να αντλήσω δύναμη να αντέξω την απομόνωση, τη μοναξιά, την αδικία, τις συγκρούσεις στα υγρά κελιά των φυλακών. Η ψυχή μου γαλήνευε, ανέβαινε στα ουράνια, ξεχνούσα την πεζή και άδικη πραγματικότητα της φυλακής, ξαλάφρωνε από τις πίκρες και τα βάσανα.Ο χρόνος κυλούσε αργά και βασανιστικά στη φυλακή. Εγώ όμως ανλούσα δύναμη και ελπίδα να αντέξω. Και σήμερα νιώθω έτοιμος να κάνω ένα νέο ξεκίνημα.»

Διαγωνισμός ΥΠΠΑΝ με θέμα: «Ο τόπος καταγωγής μου. Αναζητώντας το παρελθόν και προσδοκώντας το μέλλον»

Υποενότητα: Λαϊκή Παράδοση – Πολυτροπικό Κείμενο

Με έπαινο διακρίθηκε ο Κωνσταντίνος Χαραλάμπους του Β΄3, που συμμετείχε στον πιο πάνω διαγωνισμό υπό την καθοδήγηση της κ. Εύης Νεοφύτου, Β.Δ., Φιλόλογου. diagonismos o topos katagogis m

Διαγωνισμός Ελληνικής Γλώσσας

Στα πλαίσια της Εβδομάδας Ελληνικής Γλώσσας στο Σχολείο μας διεξήχθη Διαγωνισμός Ελληνικής Γλώσσας σε δύο φάσεις, ανάμεσα σε όλους τους μαθητές, από την ομάδα των Φιλολόγων.

Νικητές του διαγωνισμού αναδείχθηκαν οι μαθητες του Α3 Χάματσου Κυριακή και Μιχαήλ Ανδρέας.

Συγχαρητήρια στα παιδιά και στους φιλολόγους.

Παρουσίαση

Συμμετοχή στον 6ο Διαγωνισμό «Κύπρος, Ελλάδα, Ομογένεια: εκπαιδευτικές γέφυρες»

Στο πλαίσιο του 6ου Διαγωνισμού «Κύπρος, Ελλάδα, Ομογένεια: εκπαιδευτικές γέφυρες» που τελεί υπό την αιγίδα του Προέδρου της Κυπριακής Δημοκρατίας κ.  Νίκου Αναστασιάδη, ομάδα μαθητών συμμετείχαν στην κατηγορία project- σύμπραξη με το 11 Γυμνάσιο Αχαρνών. Ο τίτλος της δημιουργίας ήταν  «ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΟΝ ΧΡΟΝΟ: ΑΧΑΡΝΑΙ-ΙΔΑΛΙΟΝ». Οι μαθητές/τριες που εργάστηκαν ήταν η Παπαβασιλείου Μαρία, Κωνσταντά Μαρία, Μακκάουαν Νιόβη, Παπαδιομήδους Διομήδης Γ΄2, Μιχαήλ Σοφία, Αννίβα Αρετή,  Σωτηριάδου Πολυξένη, Ζορπά Μαργαρίτα, Νικολάου Ελίνα Γ΄3, Παναγιώτου Σοφία, Ασπρή Παναγιώτης, Γαβριήλ Στέφανη Γ΄6, Χάματσου Αντωνία και Καλλή Ναταλία Γ΄7 . Δούλεψαν υπό την καθοδήγηση  των  φιλολόγων κ. Χρυστάλλας Χατζηκυριάκου και κ. Αναστασίας Χάματσου και του καθηγητή τέχνης κ. Δημήτρη Νεοκλέους Πατήστε εδώ για να δείτε το βιβλίο που έφτιαξαν οι μαθητές.

Επιπλέον, συμμετέχοντας στον ίδιο διαγωνισμό, μαθητές του Γ΄5  ετοίμασαν τη μαθητική δημιουργία με τίτλο «ΓΙΑΤΙ;» στην κατηγορία σποτ. Οι μαθητές που συμμετείχαν ήταν οι Βαρνάβα Κυριακή, Βιλουμσόνε Αλεξάνδρα Σοφία, Κωνσταντίνου Νιόβη, Παπά Χρίστος, Στεφανίδου Ροδοθέα και Χατζησωτηρίου Ναταλία. Τα παιδιά δούλεψαν υπό την επίβλεψη της φιλολόγου κ. Μαρίας Βαρνάβα. Πατήστε εδώ για να κατεβάσετε το σποτ